شرایط عمومی خدمات پس از فروش تجهیزات سولتک

  • خرابی های ناشی از ضربه ، شكستگی ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ، آبدیدگی ، شوك الكتریكی ، حوادث طبیعی ، كار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات ، اتصال مودم به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی،‌ با تشخیص كارشناسان فنی شركت سومیکو مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد.
  • دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • هر گونه تغییر یا از بین بردن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware ) توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • گارانتی صرفا سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات لوازم جانبی از جمله آدابتور و نرم افزاری نمی باشد.
  • هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شركت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد .
  • شركت سومیکو متعهد است كه قطعه مشتری را در صورت بروز مشكل در مدت تست(در دفاتر خدمات پس از فروش)، بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.
  • مسئولیت حمل و نقل و یا تحویل كالای معیوب به بخش گارانتی و بالعكس بعهده مشتری می باشد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب كالا تلقی می شود و فقط در قبال ارائه رسید ، كالا تحویل داده خواهد شد.
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یكماه تحت ضمانت شركت سومیکو خواهد بود.
  • شركت هیچگونه تعهدی و مسیولیتی نسبت به اطلاعات و تنظیمات موجود در تجهیزات ارسالی را به عهده نمیگیرد.
  • رسید كالا ۴۵ روز پس از تاریخ رسید قطعه اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شركت نمی باشد.
  • در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول به مشتری ارائه می گردد.

اهداف واحد خدمات پس از فروش سومیکو

  • ارائه بهترین و سریعترین خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان
  • آسودگی خیال توام با دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات مجاز و  رسمی در داخل کشور
  • شفافیت و صداقت در ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات در جهت رضایت‌مندی مشتریان
  • تامین و تهیه قطعات یدکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در طول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش
  • حسن رفتار با مشتری و رعایت اصل مشتری مداری                                    

حمایت از حقوق مشتریان

  • مرکز خدمات پس از فروش سومیکو با در اختیار داشتن بانک قطعات یدکی، کلیه نیاز به قطعات یدکی این را جهت مصارف خدماتی خود، با تضمین اصالت کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.
  • مشتریان ما، خدمات درخواستی خود را به طور کامل، با کیفیت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مرکز خدمات پس از فروش دریافت می‌نمایند.
  • شفافیت در ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در خصوص شرایط عمومی گارانتی کالا، نحوه کارکرد و استفاده بهینه از آن و یا ارائه خدمات فنی مشاوره و آموزش های کاربردی.
  • شرکت سومیکو با رعایت اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده در زمینه “مدیریت رضایت‌مندی مشتریان” دارای استاندارد ایزو 10004 در ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خود میباشد.
  • واحد ارتباط با مشتریان شرکت به منظور بهبود شیوه خدمات رسانی در واحد خدمات پس از فروش، آماده دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم از طریق درگاه‌های ارتباطی، به شرح ذیل میباشد:
    • مراجعه حضوری به واحد خدمات پس از فروش: تهران، خیابان کریمخان، خیابان سنایی، کوچه شهید اعرابی 6، پلاک 11
    • تماس با واحد خدمات پس از فروش به شماره تلفن: 84282-021